10/27/2013

Challenge with Cassie !

Dnes jsem se vyspali o hodinku déle a všichni se cítímě uplně skvěle při pomyšlení, že zítra nemusíme vstávat do školy ! Třikrát hurá ! Proto dnes všichni určitě vyrážíme někam na diskotéku ! Žejo ? ! :D Já teda jdu na Halloweenskou party a nemůžu se dočkat ! Ale abychom nepolehávali jen tak doma a nečekali na dobu, kdy se začnem na nějakou tu party chystat, tak jsem si pro vás připravila zase nějaké tipy na cvičení podle Cassie, kterou už jsem vám představovala ve starších postech. Já už jsem dnes byla i běhat, co Vy děláte pro své tělo ? :)

Vybrala jsem speciálně challenge, vždy s nějakou písničkou, protože tyhle mě nejvíc baví. :)

7 comments:

  1. FOX challenge !! Ta písníčka <3 :DDDDD

    ReplyDelete
  2. S Cassie cvičím taky :) A nejradši mám ten taneček na gangnam style, ačkoli tu písničku ráda nemám :D
    A pro své tělo dělám to, že běhám a cvičím :)

    ReplyDelete
  3. Já poslední dobou na cvičení nemám moc času, když už, tak cvičím na Stepmanii, to mě aspoň baví, nebo jógu od Lary Stiles, je geniální. Asi tak, no :)

    ReplyDelete
  4. Je dobrá, nějaká videa mám uložená, ale je na mě moc až příliš energická až mě to odrazuje :D

    ReplyDelete
  5. Běháš i v zimě? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nade takovou otázkou se musím vždy pousmát ! :D :) Jasně že jo, zimní příprava je hodně důležitá. :)

      Delete