5/08/2012

Trip to Wien

Jak už jsem psala, včera jsme jeli se školou na výlet do Vídně. Byli jsme tam už minulí rok a já věděla do čeho jdu a na co se mám i nemám těšit. Minulý rok to bylo skvělý, takže je pochopitelné, že na další rok jsem se těšila hodně ! Nebudu to tu nějak velice okecávat. Jen přidám nějaké fotky ať víte, kde jsme všude byli a co nám můžete závidět ;D. PS Fotky nejsou moje tvorba, možná něco ano, ale to je fuk. :)


 Dospávání :)

Schwarzenbergplatz


 Dolní Belveder

 Nádherný park v Belvederu.

 Horní Belveder

Stadpark


Karlskirche


Na co jsem se nejvíc těšila byl Forever 21 ! A celkově Kärntnerstrasse



A na konec jsme nádherný den zakotvili v Prátru !



A nakonec, můžete hádat co jsem si asi koupila ! :)


5 comments:

  1. ty fotky z prátru jsou nejlepší ! ! :)

    ReplyDelete
  2. No forever 21 je životní...taky bych se na to těšila!! těším se na to co sis koupila :)) A radši ani nebudu hádat co to je :D

    ReplyDelete
  3. Vídeň patří mezi má oblíbená města a ten F21 je tam famózní ! :D

    ReplyDelete
  4. Taky jsme měli jet ze školou do Vídně, ale ředil nám to zatrh :/

    ReplyDelete
  5. muselo to být bezva!:) a jsem vážně zvědavá co sis tam koupila!:)

    ReplyDelete